MEDIJI I MASOVNA KOMUNIKACIJA

Umetnost i nauka iza ubedljivih poruka

Skoro sve dnevne aktivnosti su pod uticajem ili imaju pristup savremenim medijskim tehnologijama - od načina na koji učimo, do toga kako se odmaramo, radimo, kupujemo, putujemo. Proučavanje univerzitetskih medijskih i komunikacionih programa pomaže studentima da bolje razumeju svet oko sebe i komuniciraju sa njim u različitim aspektima, od građanskog angažovanja do ponašanja potrošača. Studije ove specijalnosti pružaju vredne prenosive veštine za prezentaciju, istraživanje, komunikaciju i analizu trendova, primenljive u širokom spektru profesionalnih oblasti. Ovo je jedno od najbrže rastućih oblasti na današnjem tržištu rada, a mnoga najtraženija zanimanja nisu postojala ni pre 20 godina. Organizacije svih vrsta traže kvalifikovane medijske komunikatore.

Kako izgleda proučavanje medija i masovnih komunikacija?

U programima koji se odnose na medije i komunikacije mogu se izučavati različiti moduli – za komunikaciju (masovni, internet, korporativni, krizni, neverbalni, međunarodni i interpersonalni, reklamni); novinarstvo; etika; unutrašnje organizacione odnose; socijalna psihologija; sociologija; upravljanje medijima; odnosi sa javnošću. Studenti mogu da biraju predmete sa različitim fokusom: vrsta medija - tradicionalni, štampani ili elektronski; poželjna industrija; specijalizovane teme i formati sadržaja. Studenti konsoliduju praktične veštine i akademsko znanje tokom studija kroz učešće i organizaciju pravih medijskih kampanja, anketa, reportaža, kratkih filmova, kao i stažiranja u industriji. Iskustvo stečeno za jednostavnu komunikaciju je takođe neprocenjivo.

Gde možete raditi sa diplomom?

Masteranti medijske specijalizacije mogu da traže karijeru u tradicionalnim i digitalnim medijima, u kulturnim i kreativnim industrijama, u javnim i privatnim komunikacijskim i konsultantskim agencijama, u izdavačkim kućama, itd. Svi znamo tradicionalne profesije kao što su novinari, stručnjaci za odnose s javnošću, urednici, reporteri, producenti - dinamične uloge koje vešto rade sa različitim vrstama sadržaja. Nove tehnologije su poslednjih godina iz korena promenile sredstva komunikacije, a samim tim i način traženja, konzumiranja i percepcije informacija među svojom publikom. Ovo je preduslov za razvoj niza novih profesija, kao što su specijalisti za medije, kopirajteri, stručnjaci za upravljanje društvenim medijima, blogeri i vlogeri – moderne karijere sa sve većom konkurencijom.

SMEROVI

Studije u području medija i masovnih komunikacija

  • Journalism
  • Film and Media
  • PR and communications
  • Media production
  • Creative Writing
  • Film, Television and Media
  • Media and communications
  • Journalism, media and PR
  • Journalism and Media
  • Marketing and PR
DRŽAVE U KOJIMA SE MOGU STUDIRATI PROGRAMI MEDIJA I MASOVNIH KOMUNIKACIJA

DRŽAVE

ŠTA BI TE JOŠ MOGLO ZANIMATI?

Test profesionalne orijentacije

Motivaciono pismo

Finansiranje

KONTAKTIRAJTE NAŠEG SAVETNIKA

ZAKAŽI KONSULTANCIJE

Popuni formular i zakaži konsultacije sa našim obrazovnim savetnikom.

 

Rezerviši

Rezervišite savetovanje

Korak 1 od 3

PRETPLATITE SE NA NOVOSTI I TRENUTNE PONUDE

Primajte ažurirane informacije od Integrala

Molimo odaberite za koje programe želite da primate novosti i ponude

Molimo vas pokušajte ponovno. Greška pri učitavanju inofrmacija.