U programima koji se odnose na medije i komunikacije mogu se izučavati različiti moduli – za komunikaciju (masovni, internet, korporativni, krizni, neverbalni, međunarodni i interpersonalni, reklamni); novinarstvo; etika; unutrašnje organizacione odnose; socijalna psihologija; sociologija; upravljanje medijima; odnosi sa javnošću. Studenti mogu da biraju predmete sa različitim fokusom: vrsta medija - tradicionalni, štampani ili elektronski; poželjna industrija; specijalizovane teme i formati sadržaja. Studenti konsoliduju praktične veštine i akademsko znanje tokom studija kroz učešće i organizaciju pravih medijskih kampanja, anketa, reportaža, kratkih filmova, kao i stažiranja u industriji. Iskustvo stečeno za jednostavnu komunikaciju je takođe neprocenjivo.
Kako izgleda proučavanje medija i masovnih komunikacija?
Gde možete raditi sa diplomom?
Masteranti medijske specijalizacije mogu da traže karijeru u tradicionalnim i digitalnim medijima, u kulturnim i kreativnim industrijama, u javnim i privatnim komunikacijskim i konsultantskim agencijama, u izdavačkim kućama, itd. Svi znamo tradicionalne profesije kao što su novinari, stručnjaci za odnose s javnošću, urednici, reporteri, producenti - dinamične uloge koje vešto rade sa različitim vrstama sadržaja. Nove tehnologije su poslednjih godina iz korena promenile sredstva komunikacije, a samim tim i način traženja, konzumiranja i percepcije informacija među svojom publikom. Ovo je preduslov za razvoj niza novih profesija, kao što su specijalisti za medije, kopirajteri, stručnjaci za upravljanje društvenim medijima, blogeri i vlogeri – moderne karijere sa sve većom konkurencijom.
SMEROVI
Studije u području medija i masovnih komunikacija
KONTAKTIRAJTE NAŠEG SAVETNIKA
ZAKAŽI KONSULTANCIJE
Popuni formular i zakaži konsultacije sa našim obrazovnim savetnikom.